maanantai 9. kesäkuuta 2014

Olen jälleen ehdokkaana.

Olen ehdokkaana Pohjois-Karjalan Perussuomalaisten piirin äänestyksessä, jossa valitaan eduskuntavaaliehdokkaita vuodelle 2015.

Olen ammatiltani musiikkiterapeutti ja koulutukseltani sosionomi (AMK). Työuraa olen tehnyt pääsääntöisesti varhaiskasvatuksen, koulutuksen ja nuorisotyön parissa. Omaan myös työkokemusta hoitoalalta (lähihoitaja). Harrastuksiani ovat musiikki sekä jalkapallo, jotka jakaantuvat bänditoimintaan ja juniorivalmennukseen. 

Politiikan puolelta koen tärkeäksi Pohjois-Karjalan laaja-alaisen kehittämisen ja edunvalvonnan. 
Globaalissa maailmantilanteessa suomalaisten etujen puolustaminen on ensiarvoisen tärkeää. 
Erityistä huomiota tulisi kiinnittää työvoimapolitiikkaan ja pyrkiä parantamaan Pohjois-Karjalan työllisyystilannetta, jonka keskuskaupunkina Joensuu on.  Sosiaali- ja terveysalan haasteet vaativat kansan monikerroksisen keskusteluyhteyden ja näiden verkostojen luomisessa olen hyvä. Myös maahanmuutopolitiikan prosessien kriittinenkin arviointi on merkityksellistä. Tahdon kehittää suomalaisille turvallisuuden tunnetta yhdessä tuottavan ja työllistävän politiikan avulla ja koko elämänkaaren alueelta. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti